Snart är det lördag igen..

.. Guuud, vilken tur :)
Jag är verkligen laddad!



Imorgon är det "personalfest".
Jag är med ! :)
Vi ska först till Färjestad ridklubb och rida lite. Det känns bra eftersom jag och Åsa är dom ända som har ridit innan :)
Sen ska vi hem till Åsa och äta mat och dricka sprit :D
Har varit ett väldans tjat om denna sprit. Legat en såkallad sprit- lista framme i 3 dagar nu.
Det blir massoooooor av drinkar :)

På söndag kommer Loois hem till staen så kan hända att det blir några onödiga drikar på måndag också ;)
Jag gillart! ;)


Idag klippte jag en sååååå stor kille!
Minst 2 meter lång och 1 meter bred.
Håret var en bit nedanför axlarna, färgat svart och kändes som hästtagel!
Han var en sån som man verkligen inte vill möta på stan.
Jag började fundera på om jättar verkligen finns..
När han var färdig klippt och jag skulle ta betalt insåg jag det, jättar finns


nu blir det mys, hej! :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

nejnej, drinkar på tisdag hörrrni

2009-03-14 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0