Måndag.



Ny dag, nya tag!
Eller?
Nejdå, kan fortfarande inte släppa det.
Kommer inte göra det på väldigt länge antar jag.
Har inte ens kommit över förra missen jag gjorde.
Ska jag behöva gå runt och bära på bägge nu?
Det tar livet av mig det här!
Måste försöka bli en känslokall viking, genast!!!



Vad jobbigt det är när allt är uppochner, bakochfram och tvärtom. Hel snurrigt!
Jag vet inte riktigt om jag är trött, pigg, hungrig, arg, ledsen, glad, lättad, stressad, uttråkad osv..
Kan man va allting samtidigt ? Isåfall är jag det.
Otrolig irriterande är det hur som helst..

Tror jag behöver sova ett par dygn för att sedan vakna upp med ett helt nytt sätt att tänka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0