Jag och frisörbrudarna.




Imorgon åker jag till Stockholm med skolan.
Vi ska till Riksdagshuset och sen blir det shopping.
Jag ser självklart fram emot Riksdags besöket mest :)
Vi ska åka buss, jag gillart!
Ska köpa massa godis som jag ska kasta i huvudet på Sannah och Vicky. haha!
Några fillidutter, majsbollar och kanske en och annan fudge..
Ibland är jag så busig ;D
Sen ska ju såklart dom andra söta mysbrudarna med också.
Blir en grymt lång dag men jag tror det bli skoj :)

Ska bo i Karlstad ända tills på fredag. Liiiiiite jobbigt känns det får jag lov och säga.
Men jag har beställt filmkväll på lördag när jag har kommit hem. Fick ett skratt till svar men det blir nog bra.
Ska iaf ha en kärringrunda med Becka :)



Jag saknar Lollo, sälen, sunne och allt annat dumt som vi gör :)
Måste hitta på något knäppt snart. Mitt liv är lite väl enformigt just nu..

Kommentarer
Postat av: Mickis

2009-03-03 @ 21:13:28
URL: http://mik
Postat av: Mickis

Sälen saknar dig också!! ;) SKÅL.

2009-03-03 @ 21:14:02
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0