helgen.



Det blev utgång igår. Var väldigt kul :)
Var först hos Becka på förfest och sen blev det parken.
Dock fick jag liiite för mycket att dricka visade det sig senare på kvällen.
Blev en otroligt lång kväll, la mig halv 8 imorse :S
Sen vid 11 var det bara att gå upp för att sen åka till stallet, suck!
Har varit hos mormor idag också. Hon bjöd på mat. Mumma!
Så nu har jag "sovit middag" i några timmar, har nyss kravlat mig upp.


Imorgon är det dags för skolan igen, ångest!
Jag orkar verkligen inte.
Men det är bara att kämpa på.


Och för alla er som går och funderar på om vi var med Earth hour igår,
Självklart var vi det ! ;)
Satt hemma hos Becka med bara stearinljus tända.
Skönt, då har vi redd ut det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0