...


Hejhopp gummisnopp :D


Idag är en mycket bra dag! :)
Nu ska jag snart slänga mig i duschen för att sedan härja gärnet med Lojsan.
Igår var det fika med henne o Becka i Beckas väldigt fina lägenhet! :)

Imorgon blir det wettergrensdagarna uppe på universitetet, massa UF-företag.
Jag har inget själv men jag ska dit o kolla lite iaf.
Men först måste jag göra Engelska uppgiften.
Fick mina betyg i de avklarade kurserna här för nån vecka sen.
Posetiv överraskning, jag är riktigt nöjd! Hade inte ett endaste G, bara Mvg:n och Vg:n :D
Men det har satt lite press på mig för nu vill jag ju inte bryta flytet, måste få bra betyg i resterande kurser också.
Kommer antagligen inte gå men jag ska försöka!



Karlsson, har du hittat nått bra ställe ?
Hoppas verkligen du är laddad nu! ;D


Nej, duschen var det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym gumman! ;)

2009-03-20 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0