:)



Idag är jag uppspelt till max :D
Har figgat tågbiljett så vi tar oss till Stockholm när vi ska till KOS :D  weiiiiiiiiiiiiiii!
Sen har jag betalt balklänningen, så nu hänger den på mitt rum och bara väntar..
Det är fasiken inte länge kvar nu :)
På salongen häromdan frågade jag en 11åring pojk vad han ville bli när han blev stor.
Sjukpensionär, svarade han. Hahaha.
Men det kanske är bra, han lär ju inte bli besviken iaf!


Jag sitter o lyssnar på Kenneth And the Knutters.
Ja, jag är ett mongo!
Tänker alltid på Malin när jag hör sån här musik.
 Hon är så rolig! Får nog lov o bli ett litet kalas med henne snart :)
Ett onödigt kalas med onödigt folk, japp det är skoj! :)
Funderar på och ha ett litet födelsedags kalas, bara för att liksom..
Det gick ju inte så bra sist jag hade det, men man lär ju av sina misstag så den här gången kanske det går jätte bra :)
Måste bearbeta mamma och pappa bara..


Kommentarer
Postat av: madde ! :)

börja bearbetning ;)

2009-03-13 @ 12:13:06
Postat av: gabriella,

haha nej sist gick det inte så himla bra du. :p men den här gången känner jag på mig att det kommer gå super! ;D

2009-03-13 @ 12:42:10
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0