Dum blondin!




Jag fattar inte hur jag kan vara så barnslig och lättlurad så jag har gått på allt det här.
Jag har svalt allt med hull och hår !
Så jävla pinsamt!
Varför skulle jag vara så mycket bättre och vara något speciellt mot alla andra?
Jag är bara en i mängden.. Enda undantaget är att jag fick lite mer tid. Hurra!
Folk har sagt till mig och varnat mig, speciellt pappa, men jag har stängt av och struntat i och lyssna på det.
Nu känner jag mig grymt sviken, blondin-blåst och som en liten skit unge. Fy fan!
Det värsta är att alla runt omkring kommer gå och tänka " stackars lilla Corre som är så dum så hon trodde på allt skit snack".
Jag tänker så om mig själv också.
Hur fan kunde jag vara så dum?
Men som sagt, jag är så barnslig så jag litar på folk och tror på vad dom säger.

Hoppas verkligen att jag lär av mina misstag, för det här vill jag inte vara med om igen!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Gumman då, vad har hänt?? :/

Tänker på dig! Kram kram

2009-03-22 @ 13:18:55
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: eljn

skruttan då. :/

2009-03-22 @ 14:01:36
Postat av: Corre

Slag under bältet! Men jag tar på suspensoaren och går vidare.

2009-03-22 @ 18:29:49
Postat av: gabriella,

du är inte alls en blåst blondin! så fall är jag en blåst brunett så du slipper vara ensam!

2009-03-23 @ 12:57:23
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du är ingen blåst blondin. Du är en av de få smarta blondiner jag känner iaf. De där tar vi över ett glas nån helg

2009-03-23 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0