Dööööööö...

...Ungefär så känner jag nu.
Jag har så tråkigt!!
Är så mycket seriöst som måste göras och fixas så jag orkar inte mer.
Jag är ingen seriös människa..
¨Något väldigt kul måste hända inom en snar framtid.
Just nu behöver jag gråta lite känns det som. Har haft den känslan några dagar nu så det kanske är dags.
Till detta släppa på "gråt-trycket" och allt seriöst behöver man vara nyduschad, ligga i sängen och till sist, det absolut viktigaste, följande låt;






Det här funkar alltid!



Imorgon är en ny dag ;)

Kommentarer
Postat av: Mickis

kom till Sälen, här händer det något, HELA TIDEN! :) inte en lugn stund. Saknar dig vännen!

2009-03-04 @ 11:11:30
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

skruttan då <3

2009-03-05 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0