Michael Jackson



Åhh, vad jag är trött på honom..
Jag har aldrig hört att någon är ett stort fan till honom men nu helt plötsligt så ska hela världen sörja.
Bara för han råka gå och dö.. Det är ju inte speciellt konstigt att han dog tidigt.
Det har varit ett förbannat tjat på radion i flera dagar nu.
Jag bryr mig verkligen inte om hur många gånger dom gör obduktioner på hans kropp och vem som får ärva hans pengar. Jag antar att det inte blir jag..
 
Råkade näma det här på ansiktsboken och hejsan hoppsan vilket liv det blev..
Väldigt känsligt det här tydligen. Klart det är tråkigt för dom som har köpt biljetter till hans konserter men dom får nog pengarna tillbaks..
Nej, jag fattar inte riktigt grejen med Michael Jackson..
Det är många kändisar som dör men inte fasen får dom massa hyllningar.
Skulle inte förvåna mig om hela världen ska ha en tyst minut för honom snart.. suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0