Tråkig söndag.






Har spenderat kvällen med att läsa massa inlägg på Tjuvlyssnat.se.
Det finns så mycket puckade människor.
Jag tror jag ska börja lägga in allt jag hör på bussen till och från Karlstad.
Hur mycket roliga fyllon som helst som åker med! :)


Nu har mamma, pappa, Olivia och Almida åkt till Finspång.
Det är grymt tyst här hemma, nästan så att det är läskigt!
Felicia har en kompis här och jag får inte vara med..
Det är en underbar kväll ikväll. Jag som verkligen älskar att vara ensam.. eller inte!
 
En liten kvällsmacka och sägen tror jag det får bli nu.
Ska försöka titta på en film också men det brukar aldrig gå.
Jag har inte nog med ro i kroppen för att kunna ligga still och koncentrera mig, inte när jag är själv iaf.
Jag gjorde ett tappert försök att titta på en film igår, jag kämpade hårt!
Men sen blev jag kliad i nacken och då somna jag direkt. Så är det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0