Test.



Från och med imorgon ska jag prova något nytt..
Har läst och hört om folk som gör såhär så jag tänker också prova.
Jag ska vakna med tanken att allt är bra, roligt och att allt som händer är bra saker.
Allt för något bra med sig.
Jag ska bara tänka posetiva saker om mig själv, mitt utseende och mitt sätt, jag ska se mig själv som perfekt!
Jag ska tycka att vädret är underbart vilket väder det än är, dagen kommer bli rolig och alla jag möter är snälla, jag ska se alla dagar som perfekta dagar!
Jag tänker vakna med de bra tankarna och jag ska hela dagen berätta för mig själv vad intressant allt är och vad himla duktig jag är.

Jag tänker ge det här ett försök, på riktigt.
Funderar på och sätta upp en lapp på spegeln där det står massa posetiva och roliga saker.
Eller kanske en på ytterdörren, som jag kan läsa varje gång jag lämnar huset.
Eller varför inte en på både spegeln och dörren ?! :)

Allt jag gör ska vara ett nöje från min sida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0