So what, I'am a rockstar.






Nu är alltså jullovet slut. Jobbigt!
Jag har inte riktigt hunnit med allt jag har velat göra känner jag.
Något saknas men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad.
Men rebelisk som jag är tänker jag vara hemma imorn.
Alla här i staen börjar ju på torsdag och då vill jag också göra det.
Vill jag börja skolan så börjar jag skolan, vill jag inte börja skolan så gör jag det inte.
Så det så, haha ! :D


Igår var det tvspel/hockey mys hos Sandra.
Jag somnade dock till 3dje perioden..
Jag är verkligen ingen natt människa.
Förresten så sa jag hela tiden att Sverige skulle förlora!


Nu kommer snart familjen hem. Skönt !
Då blir alla lampor tända, tvn och datorn går på högvarv, alla skriker, det är upptaget på toan jämt, det ligger kläder och saker överallt....
Ja, ni vet. Så som det alltid är på Frejagatan hos familjen Libäck, KAOS! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0