Jag jobbar på.



Det är väldigt svårt att ha en posetiv inställning till precis ALLT!
Det lättaste vore ju om alla kunde göra det här testet samtidigt som mig.
Man blir verkligen påverkad om folk runt omkring är negg och skiter i saker och ting.
Men det första jag ska göra när jag kommer hem är att skriva de där lapparna jag skrev om igår.
Tror det kommer underlätta för mig och även påminna mig om att vara glad.

Jag ska sätta en lapp på spegeln, där ska jag skriva ner saker som jag tycker är bra med mig själv och livet.
Lappen på dörren, där ska jag skriva ner en sak varje mogon som jag ser fram emot under dagen.
Och till sist ska jag lägga en lapp brevid sängen, där ska jag skriva ner något varje kväll som jag tycker har varit bra just idag.


Pappa blev riktigt grinig igår när jag la ut lapparna överallt.
Men han kommer nog förstå poängen när jag börjat skriva på dom ;) haha.
Jag borde införa ett sånt här system åt honom också. Han behöver helt klart bli mer posetiv!


När blir det födelsedagsfika Becka ? :)

Nu ska jag leta lite frisyrer till våran visning och sen åka in till stan och ta bussen hem.

Kommentarer
Postat av: pörr

correeeeeeeeeee. du är ju världens bästa människa. JAg har berättat för simon om hur bra du är och att du är min idol för du är bäst på alla sätt. du är den mest positiva jag vet, du är smart, snäll , rolig, galen och helt enkelt bäst. tror inte du ser de själv bara !

2009-02-02 @ 16:39:32
Postat av: Corre

Tack gumman! :)

Du är bäst!

2009-02-02 @ 21:22:16
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0