Help, please ;)




Har börjat ladda upp inför helgen nu.
Gäller att börja i tid ;)
Har bara ett litet problem. det är egentligen en värdslig sak, men..
Jag har ingen skjuts hem från Karlstad på fredag natt.
Nu kommer följderna;
Jag får inte sova kvar i lägenheten för Felicia för hon ska ha kompisar här.
Jag ska vara på sjukhuset kl 12 på lördag fm och klippa.
Folk fyller år, grymt ofta får jag lov o säga.

Känner er inte tvugna och hämta mig, för guds skull!
Få inte dåligt samvete för att jag blir tvungen o sova på en parkbänk eller gå hem till Filipstad.
Jag överlever säkert!
Som sagt, världsliga problem.
(Detta är riktat till Mamma, Pappa, Madde, Mia, Becka, ja vem som helst. Hämta mig!!!)


Kommentarer
Postat av: gabriella

när blir våran promenix av? :)

2009-01-30 @ 13:17:16
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: ngan

Om de gett katten i festen i fredas. Hade du inte varit så bakis ida... Hm eller festa med förstånd. Fast de tappa du väl efter första drinken som vanligt;)Hahaha!! kram

2009-01-31 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0