hell yeah





Som sagt har jag varit hemma idag, busigt ! ;)
Har gjort stan med mamma. Det var trevligt må jag säga..
Men imorgon ska jag ta tag i livet och åka till Karlstad.
Fast jag har ju praktik tors och fre så det känns rätt okej ändå :)

Nästa vecka är fullproppad med tanläkarbesök och läkarbesök.
Jobbigt det där!
Först tandläkaren i karlstad, sen tandläkaren i filipstad och tillslut ska jag till herr doktor med mina extremt jobbiga utslag.

Dessa utslag blir bara värre och värre. Nu har dom liksom spridit sig från armvecken ner på händerna och upp i hårbotten. Känner även av det i knävecken och på armbågarna.
Det kliar vill jag lova er! Jag har kliat sönder mig totalt, är sårig överallt.
Mamma tror att det är psoriasis. Det hoppas jag verkligen att det inte är!
Vore himla tråkigt om det är psoriasis eller någon slags allergi/eksem.
Då är antagligen min frisörkarriär över innan den ens har börjat :/



Idag hade mina kära brudar lämnat in ledighetsansökan för den veckan som vi ska till Kos.
Jag längtar så himla mycket! :D :D
RÖJ!


Vad ska vi göra i helgen Elin?!
Du har skrivit något om det i din blogg. :)


Kommentarer
Postat av: Mickis

Tråkigt att du har fått utslag, men jag har ett litet tips :) Smörj in dig med 'extra emollient night creme' (den fetaste krämen i Satin Hands) på de drabbade områdena. Den är läkande och lugnande. Jag har själv några eksem och den funkar perfekt! :)



Härligt med en resa till Kos. När ska ni iväg? ;)

Kram kram

2009-01-08 @ 16:43:04
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: elon

hej älskling :D de blev inget tyvärrr, därför jag inte hörde av mig.. alla är ju lite småkrassliga så vi skulle försöka gå ut nästa fredag istället ;) och aaa vi har lämnat in ledighetsansökan, känns lite närmare nu, WOHOOO :D:D:D

2009-01-10 @ 16:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0