Helgen.





I fredags blev det utgång i Karlstad med Jossa och Elin :) Trevligt !
Träffade även några andra snyggingar senare..
Så just nu längtar jag mer än någonsin till Kos :)
Men det är allt ett tag kvar.
Mycket som ska göras innan det.

Igår hade jag myskväll med familjen :)
Najs.
Idag var jag uppe med tuppen. Så idag är en bra dag :)

Nu blir det duschen, sen klippa Jonas och efter det blir det födelsedagskalas.
Mayby baby att jag åker på innebandy en snabbis också. Det är inget jag känner för men vad gör man inte när man blir tillfrågad, eller ? :S  Får se..

Mina eksem är typ borta, hääärligt !
Det bästa är att jag har bara ätit kuren än.
Salvan har inte behövs.
Så nu känns allt bra igen :)



Ge mig en galen helg med Lollo, tack! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo tack curtan...jag vill ha dig här hos mig nu!!! tokfia älskar dig

2009-01-18 @ 13:54:00
URL: http://lojloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0