Fredag.




Idag har jag varit grymt sugen på kinamat. Otroligt sugen på kinamat!
Men det fanns ingen snäll och omtänksam människa som ville med.
Svält mig ni bara...
Men kan hända att jag får lite kinamat imorn kväll. Det vore ju väldigt tevligt.
Men jag förväntar mig inget. Skulle lika gärna kunna sluta med en ostmacka.
Vem vet..
Fast det skulle passa väldigt bra imorn kväll för mamma och pappa ska ha fest hemma, så jag antar att jag måste vara någon annanstans, iaf tills dom har blivit fulla.



Det blev en sväng med Madde och Malin till Karlstad.
Vi tog rallybilen och drog dit :) hahaha. Herregud!
Men får lov och säga att det gick över förväntan.
Det ända problemet var att få i backen, men med lite superkrafter så gick ju det med :)
Vi var på den omtalade filmen Twilight. Den var mkt bra!
Sen åt vi på Max ( viktigt att det inte var på donken, enligt Madde ).


För övrigt så var nyårsafton helt okej :) 
Duktig trubadur och några riktiga skön sångare ( jag är heltklart inräknad bland dom)
Vi hade mys helt enkelt. Så som det ska vara :) 
Får dock lov att säga att det inte slog Sälen, men det finns det nog inget som gör.
Bara och inse att jag aldrig mer kommer ha en så rolig nyår.
Men vi gjorde verkligen det bästa av situationen uppe i Nordmark :) 




 

Kommentarer
Postat av: gabriella,

var också i karlstad igår :) fast för oss blev det thai mat, vad annars när jag åker med niklas? ;P

2009-01-03 @ 13:25:55
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det dags för mor och far att ha lite fest hemma. Hmhm skön sång av dig.... De lär vi diskutera över en ... . Hugh Ingela

2009-01-03 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0