Familjen, kom hem!





Hjälp, vad jag har tråkigt och är ensam!
Har struttat omkring här nu ett bra tag.
Jag har dansat, städat och ätit. Ett tag var jag tvungen att göra allt det där samtidigt för att inte bli galen.
Nu är jag trött..
Jag har tillochmed läst Blondinbellas, Kenzas och Stina-Lees typ 1000000 inlägg.
Fattar ni vad tråkigt jag har då?!

Tänkte titta på hockey ikväll.
Jagt försöker få kontakt med någon annan homosapien som är intresserad av och titta med mig, men det verkar vara ganska omöjligt.
Lollo är den ända som har svarat men hon är ju i Göteborg så det blev ju inget bättre.
Men det var tevligt med en liten pratstund iaf :)

Jag ska leta vidare.
Ha det !

Kommentarer
Postat av: mamman

Stackara lilla Corre borre. puss

2009-01-05 @ 23:09:29
Postat av: mamman

Stackara lilla Corre borre. puss

2009-01-05 @ 23:09:48
Postat av: Ingela

Stackara lilla Corre borre. puss

2009-01-05 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0