20 jan, bättre dag!





Idag har det inte hänt något dåligt, bara bra saker. Iaf än sålänge..
- Jag har fixat 2 modeller, yeah!
- Jag har varit hos tandläkaren, så inga mer isande tänder för min del :)
- Imorgon ska jag färga håret, äntligen!
- Jag hittade Olivia och Almidas kanin som hade rymt. Det var otäckt, trodde han var död först, lille Alvin. Men icke han levde och jag räddade honom :D

Ja, 20 Januari är en mycket bättre dag än den 19 Januari alltså :)




Jag kan ju inte skriva ett alltför posetivt inlägg. Det skulle ju bli hel skumt!
Därför tänker jag nämna vad oerhört jobbigt jag tycker det är när folk med starka viljor sätter sig på tvären.
Jag fattar att alla inte kan tycka och tänka samma sak jämt, men snälla, man måste faktiskt försöka!
Varför inte använda lite av varje ?
Sånt beteende och en sån trångsynhet kan verkligen förstöra något som skulle kunna ha blivit roligt.
Oftast sätter man sig i alla knepiga sitser själv, utan hjälp av någon annan.
Då kanske man borde ta tag i saker och ting och försöka reda ut det.
Varför gå och sura i all evighet ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0