19 jan, deprimerande!






Eftersom jag har tappat bort min sladd som jag måste ha för att ladda min mp3 och
eftersom jag inte har några hörlurar till min mobil så lyssnar jag numera
på vanlig radio i bussen hem från Karlstad.
Så idag när jag åkte hem så var det någon forskare
som hade räknat ut att måndagen den 19 januari var den mest deprimerande dagen på typ hela året.
( tror det var hela året, deprimerande var den iaf )
Jag håller med !
Jag har varit irriterad, trött i både huvudet och i kroppen, inget gick bra i skolan och jag tappade lusten för allt och alla idag. Usch!
Just nu är jag sur över att jag måste duscha idag. Varför finns det fett hår och svett? Jag blir så trött..
Och varför hade inte mamma gjort någon mat när jag kom hem idag?
Varför har jag inte fixat fler modeller till gesällprovet?
Varför måste hundjäveln ut i den kalla snön och bli blöt?
åhhhh...


Lollo kommer iaf hem snart, jag har klippt och fått lite pengar idag och Beckas familj har köpt en ny häst :)
 Det är ju bra saker iaf!


I fredags när jag var ute i Karlstad trodde jag att
jag hade skött mig alldeles ypperligt, men tydligen har det slagit lite slint här och där :D hahah'
Jag fattar inte varför jag blir så knäpp jämt.
Det värsta utav allt är att jag inte ens har märkt det, inte en blek verkligen.
Folk måste liksom berätta för mig att jag har varit själv inne på arena och allt jag har sagt.
Vem/vilka har jag pratat och varit med ?
Dessutom såg jag inte vad det stog på menyn på BurgerKing när jag skulle köpa nattmat
så jag var tvungen och ringa Mia och se till så att hon hämtade mig på Mc Donalds ist, för där
vet jag vad jag vill ha så då behövde jag inte kunna läsa :D haha.
Fötterna gjorde dock väldigt ont utav den lilla promenaden mellan hamburgarna
så Cornelia gick barfota mitt i vintern genom hela Karlstad. Hallå där, bonde in i benmärgen! :D
Ingen prinsessa på ärten här inte ;)
Vad ska alla snärtiga brudar och coola killar från Karlstad ha tänkt om det ?
Dom kanske behöver se lite dårar ibalnd. Någon måste ju ta ner dom till jorden också :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHA barfota låter som mina hyss du gör ;D haha du e för roli gumman skrattar varje gång ja läser bloggen

2009-01-19 @ 21:53:47
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du är ju alldeles tokig ju. Dags för dig att börja ragga mer modeller nu då:). kram

2009-01-20 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0