Rubrik.




Japp, 3dje hem nyckeln som jag har tappat bort på 4veckor. FAN!
Nu hade pappa till och med gjort en med hjärtan o grejer på så jag skulle se den och tycka att det var lite roligare att ha en hemnyckel.
Men det funkade inte :/

Jag törs inte säga att jag har tappat bort den nya nyckeln så jag har lagt ut en reservnyckel i smyg.
Hoppas verkligen ingen behöver den innan jag har gjort en ny. Blir så himla jobbigt o förklara.. :S
Den här gången ska jag göra en ny nyckel själv. I smyg! :P  hahah.
Jag fattar inte varför det ska vara så svårt o hålla reda på den där lilla rackarn.
Ska antagligen till Karlstad på lördag. Då fixar jag detta ( får inte glömma att göra hjärtan på )  och ingen kommer märka någonting. Busigt! 
Det blir skit bra!

Sen ska jag ha som Johan hade, ett snöre runt halsen med nyckeln på. :D haha, himla gulligt!
Men har inget annat val..




Kommentarer
Postat av: elin

hahaha knäppis :D Du är ett måbra piller i människoform :)

2009-12-06 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0