Låång dag.



Ja, idag kommer vara en riktigt långdag.
Jag är så jävla trött!
Så fort jag sätter mig ner i 2sekunder så åker ögonen ihop, fast jag säger till dom o vara öppna.
Jag tror inte ni förstår vad trött jag är. Kroppen påminner mig om att jag bara sov 5timmar under hela helgen.
Dumt, det ska jag inte göra om!


Och händerna vill inte vara med idag.
Snuskiga värre!
På vissa ställen gör det skit ont, på andra ställen har jag tappat känseln, jag har sprickor och på vissa ställen elefanthud.
Det är helt sjukt!
Tur att jag ska hem till DILFen på torsdag ;) 




 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Du måste ta dig tid att vila vännen!!

Lycka till med dilfen ;) Puss

2009-12-08 @ 17:59:24
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0