Karlstad :)



Jag har redan tröttnat på o döpa alla inlägg till "rubrik".
Så nu är det slut med det :)


Helkväll igår!!
Jag som alltid blir så trött o så gott som aldrig går på någon efterfest.
Ni förstår vilken panik jag fick när jag insåg att klockan var närmre 6 på morgonen och jag skulle gå upp kl. 8.
Men ändå kunde jag inte pallra mig iväg direkt. Kom hem runt halv 7.
Det blir så konstigt.. Hur ska jag göra nu då och vad ska jag tro?
Iaf gick jag inte upp kl.8 utan snarare halv 10. Lite sen till stallet och taxi-/shopping -verksamheten menmen..


Jag, Becka o hennes vän Robin åkte till Karlstad för att köpa julklappar.
Det gick utmärkt! :D Är så gott som klar nu ..
Hittade superduper fina skor åt mig själv också.
Dom skrek att dom ville bli köpta av mig, så jag var ju tvungen.. Typiskt!
En söt liten tröja skrek också på mig och några ögonskuggor, lite underkläder och en verktygslåda..
Himla konstigt det där !


Nu är det iaf dags att köra igen tror jag :) Bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0