HOHO!

Jag är glad idag! :)
Jag gillar snö! :)
Jag gillar jul! :)
Och jag gillar pizzakvällarna! :)



Satan i gatan vad jag gillar jul! :D
Det är bara massa roligt hela tiden och det tar liksom aldrig slut :) Woohoo!!
Jag lyckades äta lagomt mkt också, så jag slapp må illa.
Däremot råkade jag dricka lite för mkt på julafton så natten mot juldagen och själva juldagen var inte jätte trevligt.
men framåt kvällskvisten ryckte jag upp mig igen :)


Imorgon åker jag mot Karlstad och handlar på rean.
Sen ska jag åka längdskidor när jag kommer hem :)
Jag har dragit igång massor av folk nu.
Det blir skit kul! Kommer vara många, många som kan åka med mig :) Weeiii..


 

Och nu, efter 3år, så vet jag äntligen vem som är tomte.
Lättnad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0