Hej mitt vinterland :D




Snart kan jag använda mina nya längdskidor :D Weeeeiiii!
Har inte åkt längd sen jag gick på åsenskolan tror jag.
Men jag fick för mig att jag ska börja med det nu under vinter så jag införskaffade ett par. :)
Det är egentligen livsfarligt eftersom man varken kan svänga eller bromsa med sånna där plankor.
Det kan bli en upplevelse!
Slalom har jag ju åkt mycket men det är inte alls likt.. Eller ?
Kan föresten inte åka slalom heller längre.. Numera åker jag ju haschplanka.
Men ja, nu ska jag igång o åka iaf.. Jag tänker öva lite hemma på gården först ;)





Förövrig så gör det helvetes jävla skit ont i händerna idag.
BAJS på det! 
Snorig är jag också.. buuhuuu, stackars mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0