Gullunge!




Jag har världens mest godtrogna lillasyster, Almida.
Hon tror verkligen inte ont om någon.
Detta gör att hon även tror på allt som man säger till henne.
Och man behöver aldrig gråta, det gör hon åt en. Himla smidigt!

Man kan ha väldigt roligt åt henne.
Går och lura i henne precis vad som helst :D
Så nu har mamma sagt att tomten finns.
Almida är 10år. Hon borde alltså inte tro på tomten (enligt mig).
Jag tyckte synd o kraken så jag berättade för henne att tomten inte finns..
Hon började gråta.. yey!
Detta lede i sin tur till att mamma blir irriterad på mig och tyckte att det var onödigt sagt.

Suck, säger jag då!
Ungen måste ju lära sig. Hon kommer ju bli lurad till massa skit annars.
Ferlinskolan är inte o leka med!

Jaja, lite små spänd stämning här hemma nu.
Mamma är irriterad på mig, Almida är ledsen och undrar varför mamma sa att tomten finns om han inte gör det och jag blir irriterad på Almida för att hon är så otroligt naiv.
Inte lätt!


Fast jag måste erkänna att det var himal kul när vi lurade Almida att vi skulle dö för att fågelinfluensan skulle ta över världen.
Eller när vi sa att svininfluensan gjorde så att alla kommer få tryne och knorr :D
Hahahaha! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, det är så roligt att läsa din blogg :D

2009-12-22 @ 17:20:19
URL: http://fridastarleaf.blogg.se/
Postat av: gabriella,

haha, almida är för go! :D

2009-12-22 @ 20:22:29
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0