Flower power!




Gammal tanter är väl för söta ändå :)
Vi hade disskuterat julen ett bra tag. Jag tog förgivet att hon inte ville åka till sitt barn i göteborg och fira jul för att hon inte orkade. Det är ju ändå en bit att åka och hon går dåligt osv..
Men icke, anledningen till att hon inte vill åka är blommorna hon har hemma . haha.
Hon var rädd att dom inte skulle klara sig medans hon var borta .
Helt otroligt!
Så hon valde att istället sitta själv hemma ( med sina blommor, förståss ) .
Jaani, jag vet inte vad jag ska säga..
Jag vet knappt hur man vattnar en blomma.
Men man prioriterar helt klart olika!
Hon har fina blommor och jag har en rund mage..



Lite gulligt är det ju ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0