Snäll flicka :)





Jag vet att jag önskade mig minusgrader och snö.
Men jag menade inte -25grader och snö upp över axlarna..
Han ska alltid överdriva den där väderguden.
Så nu har jag tänka och göra en ny önskning.
Ska vara lite mer specifik denna gång

Kära väderguden,
Tack för att du uppfyllde min önskan ( med råge ).
Nu skulle jag vilja att du gör så att det blir typ - 5 grader och det behöver inte kommer mer snö på någon vecka nu. Ber om ursäkt om jag är besvärlig men det skulle uppskattas!
Förstår att det kan vara svårt att tyda mina önskningar ibland och att det gick fel.
Men nu gör vi ett nytt försök.
Gott nytt år och Amen!

PS. Läs inte på Facebook. Folk klagar väldigt mycket på kylan där. Finns risk att du blir ledsen. DS.





Aldrig att han kan stå emot det där ;D

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha, klart han inte kan ståp emot det där! :d

2009-12-30 @ 12:10:58
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0