Det tar sig :)




Igår var en bra dag :)
Först kom Elin och Anna hit till Filipstad. Kul o träffa dom igen :)
Sen fick jag reda på att jag kom in på skolan :D Superduper glad!!!
Dalarna here I come. :) Måste bara kolla upp, vart, när , hur ?
Ska blir skönt o inte behöva plåga sig själv längre..
Och sist men inte minst hade jag lite pizzamys med den bästaste jag vet :)
Jag blir så glad!



Idag har jag varit hos herr Dilf.. M M M!!
Nu har jag fått behandling och lite salvor o tabetter o grejer som han påstår ska hjälpa.
Hoppas på det!
Han hade ett otroligt fint hus. Sa åt honom o fundera på när jag kunde flytta in :D
Han måste vara sååå trött på mig , hahaha :D
Iaf så var det inte så värst mkt som var okej med mig. :/
Brist på det, fel värde där, stress hit o dit, infektioner här och där..blablabla.
Det är inte så lätt o göra något åt det.
Jag har tagit på mig lite väl mkt, jag vet det!
Jag vet också att jag borde träna mer, äta bättre och inte slita så på kroppen.
Men vafan ska jag göra ? Har jag tagit på mig något så måste jag ju sköta det.
Men aa, jag tänker försöka tänka på vad dom säger till mig iaf.. :)



Nu ska jag dricka te och sen sova :)
Jag mår bra av dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0