Bittert..



Du behöver en ny hjärna, ett nytt hjärta och nya knän.
Du behöver en ny tunga, nya ord och en helt ny säng.




Jag måste väl få gnälla lite i min egen blogg.. Eller hur ?!
Jaa, det får jag. Nu ska jag göra det..


Först, störst, värst och äckligast : Mina händer!
Jag tror inte ni förstår vad ont dom gör.
Dom är totalt skinnflåda och har dubbelstorlek. Jag kan inte böja som och jag kan inte räta ut dom.
Det spränger i dom för dom är så otroligt svullna och dom varar på vissa ställen.
Det är verkligen riktig smärta vill jag lova!
Inte nog med att det gör ont fysiskt.
Jag känner mig så himla äcklig, verkligen ofräsch.
Jag försöker så gott jag kan att gömma händerna men det är inte så lätt, man använder liksom händerna till det mesta.
Jag förstår att folk reagerar som dom gör ( backar undan och skriker rätt ut ) för dom ser hemska ut.
Men det är ändå jätte jobbigt när det blir så!
Så jag blir så lättad och glad om folk törs ta i mig överhuvudtaget.
Man vill inte äckla andra och man vill framförallt inte att andra ska tycka att man är äcklig.
Men jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det, inte mer än vad jag redan gör..


Sen min jävla nacke. Har ju inflamation i några kotor i nacken.
Det ligger på och trycker och ger mig en huvudvärk som inte är utav denna värld.
Men panodil är fina grejer och jag är stor konsument.
Jag är som en kärring i kroppen. Det är inte alls kul!

För övrigt så rinner snoren så jag badar i snytpapper..

Såå, nu är jag klar..




Kommentarer
Postat av: Angelica!

Stumpan! Jag tycker iaf inte alls att du är äcklig, tvärt om så finns det människor som är braaaaaa mycket äckligare i denna värld och i denna stad tex, jag håller tummarna för att dina eksem ska gå över och för att du ska må bättre! puss

2009-12-18 @ 16:29:17
URL: http://frudoddy.blogg.se/
Postat av: elin

men gumman, det lät inte alls bra :( Jag tycker inte du är äcklig men förstår att de är jobbigt. Hur går de med grejerna du fick av din dilf ? hjälper de något ? Jag köper snart en eight hour cream till dig om de inte funkar med de andra :) Pusspuss

2009-12-21 @ 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0