Vårrensning.




Nu ska jag ta tag i den där förbaskade garderoben.
Jag har kläder i den som jag använde när jag gick i fyran.
Jag varken vill eller kan få på mig dom kläderna. Kan säga att smaken har ändrat sig och jag har växt jämt en aning på både längden och bredden..
Jag har insett att när kläderna ramlar ut när man öppnar gaderobsdörren då har man för mycket kläder där inne.
Tyvärr så är det inte så att jag har för mycket kläder, utan det är så att jag har helt enkelt inte rensat den. Kommer inte ens vara hälften så mycket kvar i gaderoben när jag är klar.
Men vem vet, jag kanske hittar något fynd längst där inne. Något som jag hade glömt bort att jag har men som jag kan använda. Det vore ju himla trevligt faktiskt!
Om inte så kan jag förhoppningsvis hitta det jag letar efter lite fortare och jag kanske slipper ha allt på golvet..


Hard work work..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0