hallå, orken ?!



Jag har absolut ingen ork till nånting.
Allt känns bara jobbigt och jag blir irriterad..
Jag orkar inte ens äta mat. Då är det illa !
Har den där känslan när jag funderar på och stänga av mobilen, skita i allt och alla för att sen bara leva livet.
Det vore så himla skönt ! :)
Men nu är det fan inte länge kvar i skolan och jag ska klara det. Jag kommer klara det!
Det värsta är ju att vi har så mycket och göra i skolan nu :/ Eller ja, vi har några läxor och prov.
Är skit jobbigt, vi brukar ju inte ha så mycket..



För övrigt har jag träningsvärk i precis hela kroppen.
Det är hemskt!
Vi spelade lite brännboll och nu är jag förstörd.
Min stackars lilla kropp!
Och sen fick madde för sig att vi skulle gå runt färnsjön ( ja, hon är konstig )
Så nu kan jag knappt röra mig.
Jag är påväg mot döden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0