Tjohoooo!




Snart är lovet slut..
Jag har faktiskt varit riktigt lugn och sansad de 2 senaste dagarna.
Inte haft någon panik alls :)
Jag och sannah skulle gör lite på projektarbetet under lovet tänkte vi så jag tog hem alla papper och sådär. Vad hände med det sannah ? :) haha
Aja, det är ju ett tag kvar tills det ska vara inne och redovisas.


Jag är riktigt taggad på en grillfest ikväll.
Kom igen, det blir ju kul! :)
Ska ringa och ställa på några lite senare ;)


Nu ska jag föra en jävla massa väsen, tjata, spela musik, hoppa i sängen och allt annat jobbigt jag kan komma på.
Nångång måste ju herr sjusovare vakna.
Det är faktiskt dags nu!


Ses på grillfesten ikväll då ;)


Kommentarer
Postat av: Sannah

haha, jag vet faktiskt inte :D gone by the wind typ :D men med vårat tempo så hinner vi ju :) allt löser sig!! jag är såååå pååå! :) ring seeen! :)

2009-04-18 @ 13:41:38
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0