Så jävla taaaaaggad!!!!





Är i Karlstad och min (ibland) snälla syster gör mat åt mig :)
Redigt trött i kroppen idag. Vet ej varför.. Men jag har ju sovit dåligt de senaste 3 månaderna så det kan vara så att det börjar ta ut sin rätt..
För övrigt så har jag haft praktik och köpt en bikini idag, that's it!

På lördag åker vi till SÄLEN!! :D weeeeiiii!
Det ska bli nedras kul!
Alkohol och snowbord nerverna gör sig hörda när det är såhär fint väder. Hoppas det kommer vara det på lördag också.
Finns även planer på en tripp dit upp på långfredan. Kommer antagligen inte bli så, men man kan ju alltid hoppas :)


Nu blir det mat och en ängelstålamod..

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hade vart väldigt kul om ni åkte upp på långfredagen, jag kommer upp på påskafton ;)

2009-04-03 @ 17:56:32
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0