Rock'n'roll





Roffe och jag har ett band i ett garage.
Vi har gitarr och trummor men ännu ingen bas.
Och ett helt kvarter dom hatar oss och vår rasande musik....
Lalalalllalllalalaallala.....
Vi fortsätter spela rock'n'roll men vi håller på och dö..
Lalalalllallalllalalalallaaa....

Yeah! ;)


Är riktigt taggad inför kvällen. Tror på ett jäkla drag, så vindjackan på! :)
Hoppas Färjestad vinner bara, annars kan jag tänka mig att draget försvinner ganska fort..
Jag kom på att jag har ju ingen tröja eller mössa eller nått sånt. Det måste man väl ha ?
Och inga pengar på mobilen har jag så jag kan inte ringa och fixa nån heller..
menmen, det löser sig nog..

I helgen är det påsk. Trevligt!
Kan hända att det blir både en, två och tre små påskdrinkar.
Ska till parken ( så är planen just nu iaf )
Det är därför jag laddar upp med Roffe och jag ;)
Angelica, Mallan och jag öste gärnet sist till den låter.
Dret bra!
Egentligen är det Malins pappas låt, men vi lånade den lite :)


Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0