Påsklov, varför ?



Idag har familjen Libäck, allihop, varit och ätit mat på cafe louise. Dom får nog in hela sin månadslön när vi dundrar in där och ska ha mat och fika och ... och ..... tar aldrig slut liksom.
Sen gick  jag och madde gått hälsansstig. Gick bara fel 1 gång :) Lite små dåligt skyltat på endel ställen men det löste sig.
Nu väntar jag på att hon ska ringa igen för vi ska glo på film.



Jag vet att jag har sagt det förut men jag är nog fortfarande den ända som tycker att det är jobbigt med lov.
Jag gillar ju såklart själva grejen att det inte är skolan och att man inte har något som man måste göra.
Men mitt problem är att dagarna blir så otroligt långa så jag blir uttråkad.
Jag vet inte vad jag ska fylla upp dagarna med.
Jag klarar inte av och sitta framför tvn och sova halva dagarna, ångesten och panikkänslan smyger sig på direkt.
Hemskt jobbigt!
Får lov och säga att idag har det gått förvånadsvärt bra :)
Igår var det däremot inte alls kul..


Städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0