...



Var som sagt i Sälen igår. Det var hur fint väder som helst!
Verkligen en toppen dag :)
Sen blev det after ski och jag var tvungen att skicka iväg ett sms till Lollo, hade sånna flashbacks ;)
När vi väl kom hem åkte vi till Jocke och bada bastu, härligt!

Idag är jag sleten som tusan.
Har lite blåmärken efter mina små kraschlandningar och även lite träningsvärk.
Underbart!



På onsdag ska jag på hockey. Tårta fixade biljetter till oss.
Ska bli skit skoj.
Jag måste bara försöka hitta lite pengar.
Kommer bli en tuff påsk, jag gillart! :)
Lollo verkar lägga ner sig ordentligt på att ordna sälen på långfredan så det kanske blir av iaf. Hoppas!
Sen blir det parken också, urstassere!


nu blir det mat
sen klippa!
tjo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0