Beach 2009...




... Inte en chans!

Alla pratar om denna Beach varje år.
Jag önskar att jag kunde träna och lägga ner mig lite.
Vore kul och iallafall kunna säga att man har försökt.
Men med noll motivation och ett grymt dåligt utgångsläge så tänker jag inte ens försöka.
Det är så himla svårt och ta sig iväg till dom där träningarna.
När jag väl har kommit igång så tröttnar jag alltid och har 1000 orsaker till att inte gå iväg.

Ett tag var jag faktiskt ganska duktig och var uppe på träningsverksta'n.
Men jag orkar inte med alla små söta nippertippor där uppe som tror att dom är så mycket bättre än alla andra.
Där är det verkligen mycket idioter och mycket skitsnack. Så nej tack!
Nu menar jag såklart inte att alla som tränar där är av "överklass", men alla de som anser sig vara från "överklassen" hänger där uppe..
Uhhhhh. Jag får rysningar!

Sen får jag väl helt enkelt erkänna att jag är otroligt lat.
Jag hittar mycket heller på något lätt och roligt istället för och försöka tvinga mig själv till att bli en bättre människa.
Jag har absolut noll karaktär när det gäller träning, jag kan inte pressa mig själv minsta lilla.
Jag ger upp direkt om jag inte kan springa 1 mil eller har en mage som är plankplatt efter första gången.
Så är det med det..




Kommentarer
Postat av: Mickis

Skulle inte kunna skriva det bättre själv! :) Tänk att vi är så lika du och jag :)

2009-04-21 @ 19:11:53
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: sannah

haha, räknas jag till överklassen? :P hope not!!! haha

2009-04-21 @ 20:09:09
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Mickis; Tyvärr är det nog ingen bra egenskap vi har :)



Sannah; Jag la till "nu menar jag inte att alla är det " för din skull :)

2009-04-23 @ 19:21:22
Postat av: Mickis

Hehe styr du upp en fest då? :) Då kommer jag! Kram kram

2009-04-26 @ 22:15:08
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0