Ändrade planer.




Jag har bestämt mig för att vänta med att göra gesällprovet.
Jag tänker göra det i november ist.
Känner mig inte redo just nu. Är så himla mycket annat som ska göras innan studenten och det är redan massor av pengar som ska ut, pengar som jag inte har..
Dessutom nöjer jag mig inte med ett G i betyg.
Jag får gesällbrevet även om jag "bara" får G i allt, men jag vill ha högre betyg.
Skulle kännas så himla mycket bättre och kunna säga att jag klarade gesällen galant ;)
Ha betyg som man kan vara stolt över..
Så jag ska hård träna hela sommarn och hösten för att sedan göra provet och få toppbetyg.
Det är planen :)




Kommentarer
Postat av: mickis

Jag önskar dig ett stort lycka till! och du, jag ställer gärna upp som modell om du skulle behöva öva på någon med ett hopplöst hår :) Kram

2009-04-06 @ 22:30:39
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0