alkolist kanske ?




Super helg!
Har haft riktigt trevligt och träffat många puckon :)
När man har roligt så vill man ju inte att det ska ta slut så därför funderar jag på o köra en dag till.
Bara en sista liksom..
Det enda problemet är att jag äger 15kr. Men man kanske en få 1 grogg eller 1 cider för det ?
Nej, jag ska inte dricka idag. Men jag kanske går ut en sväng, för att runda av helgen ;)


Förövrigt så är jag numera klädd i riddarutrustning och har ett stoneface. Alltså stenhård!
Jag är alldeles för stolt för och vara nått "helgpålägg" ( mammas ord ) .
Grymt tråkigt men det är smällar man får ta.
Jag tänker nu återgå till att inte visa några känslor och vara en riktig egoist.
Man mår sååå mycket bättre då!
Rock on!



Kommentarer
Postat av: rebecka

det är så det sak va corre! bag in da box kväll snart alltså.

2009-04-13 @ 18:55:30
Postat av: Cornelia

absolut ! :)

2009-04-14 @ 11:35:40
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0