Utmaning,

Jag har dock inte blivit utmanad.
Men jag behöver lite tidsfördriv så jag snodde den av Angelica Gustavsson :)


Telefonboks utmaning:

Vill du gifta dig med nr 2?
Almida. Det är min syster så det vore lite små äckligt faktiskt.

Hatar du nr 5?

Angelica. Absolut inte !

Har du kysst nr 7?
Anna Larsson. Nej, det har jag inte.

Har du träffat nr 9 i veckan?
Anna sundsvall. Nej, var något år sen jag träffa henne.

Älskar du nr 10?
Anna Persson. Vem älskar inte Persson ? ;)

Är nr 11 en sötnos?
Anna Wördin. Haha, Har lite svårt för henne så, nej..

Är nr 15 en bästis?
Carro Johansson. Nix.

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Cattis. Japp, går i samma klass nu.

Brukar du hänga med nr 19?
Dc. Nej, skulle väl va på fest isf :P

Är nr 20 bra?
Dennis. Bra? Jag vet faktiskt inte. Nått är han säkert bra på.

Gillar du nr 26?
Emma Lilja. Ojaa!

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
farmor&farfar. Jaa, dom har ett hem nummer och ett förhållande.

Hur känner du nr 38?
Hanna. Träffa henne genom Becka och Lollo. Tack gode gud för det. Störtskön! :D

Är du intresserad av nr 42?
Hårverksta'n. Det är en salong. Har aldrig kännt nått för lokaler faktiskt.

Hur länge har du känt nr 49?
Janne. Min moster gubbe. Jadu, typ 10 år kanske.



Det var ju roligt värre. Kom ju bara till J. Vore ju roligare om man fick gå igenom hela. Kanske är dags och rensa telefonboken lite.
Nu blir det mat (lövbit och potatisgratäng, min favorit)
Sen ska jag iväg på en hemlis ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0