sockersjukan.

Jag tror helt seriöst att jag har fått diabetes.
Jag ät törstig jämt!
Förut var jag aldrig törstig. Jag var sämst på och dricka men nu är jag kungen i djungeln.
Jag har blivit lite små tjock. Har aldrig behövt och bry mig om mat och godis, men nu smyger det sig på som en slug räv.
Jag har ätit väldigt mycket tjaffs på senaste tiden. Jag kommer antagligen inte sluta heller för jag är så sugen på nått och stoppa i munnen så jag tror jag dör.
Får lov och åka till mormor i helgen och ta ett sånt där prov.
Blir helt allvarligt orolig för mig själv!

Nu blir det mitticity. Ska kolla när dom gör tatueringar tänkte jag :)
Kanske tar med en liten godispåse hem också ( antagligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0