mhm.

Nu är alltså oxhäja över. Det gick fort !
Men jag ska absolut inte klaga. Hade riktigt kul :D
Töligt väder bara.
Men jag drog på mig stövlarna och en grymt snygg regnkappa vi köpte för 30kr, sen var det bara att gå ut :)

Nu är det lite små töligt. Vad ska jag se fram emot nu ?
Har dock bokat biljetter åt mig och Becka. Vi ska på Håkan Hellström, det kommer bli kul!
Men fram tills dess är det nog många långa hemmakvällar (som nog alla vet vid det här laget gillar jag inte hemmakvällar) och allt kommer bara vara drygt.

Men hey, jag rockar på! ;)

Kommentarer
Postat av: eljn

jag vet nått du kan längta till :D

2008-09-10 @ 14:11:28
Postat av: Cornelia

vad ?

din födelsedag kanske ? ;)

2008-09-10 @ 17:39:34
URL: http://cornelial.blogg.se/
Postat av: sandra

vi måste till statt också nån helg curry :D

2008-09-10 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0