jippie!

Jag har äntligen tagit körkort !
På darrande ben cyklade jag ner till stan imorse. Jag var så himla nervös! Men som tur var gick det kanon bra :)
Och tur var väl det så som jag har slitit, gråtit, skrikigt, slagit pappa och varit hysterisk över detta körkort.
Jag hade ju bestämt mig för att ta körkortet och sen aldrig mer köra.
Kan ha ändrat mig på den punkten. Men jag har svårt och tro att jag kommer bli en glidare..

Vill bara avsluta med att jag fortfarande trivs bäst i passagerarsätet, så tro inte att jag kommer lämna det i första taget ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Guud va kul!:D Grattis!!:)

2008-09-02 @ 23:34:15
URL: http://beaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis

2008-09-03 @ 10:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0