Jag har det !

Idag ska jag och syster Felicia åka till Ikea och införskaffa nödvändigheter till lägenheten.
Eller ja, kanske inte nödvändigheter men sånt som piffar upp stämningen "där hemma".
Det är iofs ganska viktigt, annars trivs man inte!

Rykten har spritt sig om att Parken har brunnit ner. Är detta sant ?
Typiskt att det alltid händer saker när inte jag är hemma och kan se det..
Vad menas med brunnit ner, är det bara grunden kvar eller är det ett liten hörn av byggnaden som blivit skadat ?
Jag behöver uppdate! Åk dit och kolla läget, ring sedan till mig. okej ? :)
Om det är sant ( vilket jag tror det är ) så vet ju jag vem jag skulle misstänka skarpt om jag var polis.
Fanns typ 3 "uteställen" i Filipstad och nu har 2 st brunnit ner.
Det stället som återstår har ju inte det bästa ryktet eller den bästa ekonomin direkt.
Ägaren är väl inte heller så himla omtyckt..
hmm, vem behöver mer fulla människor till sitt ställe ?!
Vill ju inte avslöja för mycket. Man vet aldrig vem som läser bloggen.
Men jag tror stenhårt på min teori.

Åter igen har jag en mycket god teori inom polisens område.
Är du polis och vill att jag hjälper dig med ett fall? Det är bara att höra av sig. Jag vet det mesta!
Jag tänker mycket logiskt och läser människor på 3 sek ( har fått det från mamma )

Undrar om detta är något och ha med i mitt cv ?

Kommentarer
Postat av: eljn

Du är sjuk:D

2008-09-03 @ 17:27:25
Postat av: Bea

haha, har också kommit fram till den teorin, skulle inte förvåna mig om det var så!:)

2008-09-04 @ 14:49:42
URL: http://beaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0