illa.

Jag är dödssjuk! :(
Nej, det är jag kanske inte, men jag är riktigt förkyld!
Så ingen skola idag och ingen praktik imorn.
Brukar använda det där med dödssjuk bara för att mamma o pappa ska ta hand lite extra om mig. bry sig lite mer om mig än om dom andra ungarna.
Det går sådär kan man väl säga.
 Mamma har köpt hem lite glass och en tidning. Pappa har jag inte sett på hela dan.
Och nu sitter jag här helt ensam. Inte ens hunden är hemma. Vart är alla ?

Jag skulle behöva någon omtänksam människa som kan ligga med mig i soffan, titta på film, äta glass och vara ett bra sällskap. Personen behöver inte säga så mycket med det får gärna vara nån som kliar mig i nacken och stryker sådär skönt över håret. Mmmm..

Alla har vi behov, som sannah skulle ha sagt det :)

Kommentarer
Postat av: sannah

haha japp, vissa lite värre än andra :) men att bli kliad i nacken är ett behov som är helt okej :)

2008-09-10 @ 21:02:19
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se/
Postat av: Cornelia

haha, kanske det :)

Jaa, gud vad skönt !

2008-09-11 @ 12:50:58
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0