$$$$

Idag efter skolan åkte jag in till stan en snabb sväng.
Skulle inte ha något speciellt, följde mest med som sällskap.
Nu, 2 timmar senare, sitter jag här och är 1260 kr fattigare.
Det är underbart och bo i Karlstad!
Jag blir så trött på mig själv! Tänk om jag hade bott i Stockholm eller Göteborg, det hade ju aldrig gått!
Hade helt klart slutat på en parkbänk, kanske med en marinella. Om jag hade haft råd vill säga..

Bara för att det står "tag 3 betala för 2" eller "Erbjudande, just nu" så betyder inte det att man måste köpa. Men det inser jag alltid när jag kommit hem. Typiskt!
Nu blir det inge mer shopping på ett bra tag. Ska sätta undan pengarna på ett mycket säkert konto. Helst ska jag vara tvungen att uppge orsak för folket på banken när jag vill ta ut lite. Och min anledning måste gå igenom massa människor som ska godkänna för att jag ens ska få se på pengarna. Finns det något sånt konto?


Jag kommer aldrig tröttna på dom här låtarna.


.


Kommentarer
Postat av: sannah

haha din tok, jag åkte ju förfan nyss och då hade du inte köpt en grej! haha :D men även shoppingbehovet måste mättas inte sant :D

2008-09-24 @ 15:14:15
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

curtan ! jtro mig, här ränner man mer pengar på kläder, ! OCH MAT fy fasiken..marinella flaskan är bra nära nu :D oaaaaaah

2008-09-24 @ 18:16:52
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: cornelia

sannah: Det stämmer, alla behov måste mättas ;)



Loois: haha, hoppas du har råd med en solbacka iaf. Du kan ju inte tappa stilen helt :)

2008-09-25 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0