.,.

Helgen i Göteborg var mkt trevlig :)
Party, liseberg och stan.
Jag och Lollo vågade oss på spökhuset på Liseberg. Den stackars killen som gick framför mig har antagligen 10 blåmärken på axlarna nu. Jag klämde och drog i honom hela tiden, Fy, vad läskigt det var !
Men han bara skratta åt mig som tur var. Och jag rättade faktiskt till tröjan åt honom när vi kom ut. Snäll jag är :)

På tåget hem var en såndär riktigt go unge med :)
Jag och alla andra på tåget vet nu allt vad lille Johan kan göra, vad han har varit med om, vilka sånger han kan sjung och namnet på alla i hans familj. Fattar inte att han orkade underhålla alla i 3 timmar, mkt energi i den krabaten!
Söt!

Sen sov jag och Issa första natten i nya lägenheten.
Mamma, pappa och Issa hade möblerat och allt när jag kom dit igår kväll så det var bara att bo in sig :)

Nu ska jag iväg , hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0