En vän.

Idag har jag börjat dagen med att rensa svamp. Det är mycket underhållande ska jag säga er!
Mamma hade varit ute och plockat igår. Hon kom hem med så mycket svamp så numera får vi äta framför tvn för vi får inte plats på köksbordet . Jag älskar svamp!


Tänkte berätta om en vän till mig. Hon är kanske inte min närmsta vän med helt klart en av de roligaste!
Hon har ett sånt seriöst sätt men samtidigt kan man inte sluta skratta åt henne.
Det bästa är när hon ska berätta saker och sånt som hänt henne. Hon gör sånna konstiga och extrema jämnförelser, hon analyserar verkligen. Hon lever sig verkligen in och har ett kroppsspråk som är helt otroligt.  
Jag kan inte sluta tycka att hon är så himla söt och knäpp.
Ni borde verkligen läsa hennes blogg, det är underhållning på hög nivå.
Hon är underbar!
..Malin Eriksson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack,ord som värmmer ända in i hjärtat. Du är också underbar!

2008-11-01 @ 15:31:37
URL: http://malinleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0