Becka sa att man var tvungen.

Hur naturlig är du?

Du har....
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
( ) Designparfym
(x) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
 Summa = 10


Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
(x) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
(x) Använder kajal varje dag ( egentligen eyeliner )
(x) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
(x) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad
Summa = 7

Du har...
( ) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen
Summa = 2

Totalt: 19

0-10 Naturligtvis naturlig tjejen!
10-15 konstgjord behandlad blomma
 15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
 20-25 Du är en fryst jordgubbe.
 25-30 Barbiedocka. Bara plast

Du är värre Becka ;)



Ska bara tillägga att min far blev idag opererad för sin mage.
Men nu är mamma påväg ner till Karlstad för att hämta honom.
Doktorn hade sagt att han kan börja jobba igen om ca 2-3 veckor beroende på hur han känner sig. Men han måste ta det väldigt lugnt.
Han själv tror att han ska kunna gå till jobbet på fredag och vara med på hockeyn typ nästa vecka. Good luck!
Jag frågade även vad dom hade gjort under operationen, det visste han inte.
Jag frågade om det hade gått bra, det antog han.
Jag frågade när han skulle få åka hem, idag, det hade han bestämt själv.
Jag frågade om allt skulle bli bra med magen nu, dom hade ju inte sagt nått annat så..
Kan någon banka lite vett i gubben?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0